Friday, January 6, 2012

I say YES to birthdays!

.... ja eile oli minu oma. :) Ma tõesti armastan sünnipäevi. Ma just ei armasta seda fakti, et ma vanemaks saan ja nüüd pean risti panema 25-30 kasti peale. Aga ausalt öeldes, ma pole kunagi vastavalt oma eale käitunud, pigem ikka nagu noor ja loll olnud, nii et ma vaatan sellest vanusetõusust sujuvalt mööda. Eilne oli super, nagu alati. Paljud inimesed soovisid mulle õnne nii facebookis kui sms-idega. Mu üks lemmikutest sms-idest tuli endiselt kursakaaslaselt Mikk Pärnalt, kes kirjutas: "George Best on kunagi öelnud: "90% oma rahast kulutasin naistele ja alkoholile...ülejäänud 10% raiskasin mõttetutele asjadele."Soovin, et sa julgeks teha asju mis sulle meeldivad ilma, et peaksid mõtlema kuidas see välja paistab."  Ma ei saakski sellega rohkem nõus olla. Kõik peaksid rohkem tegelema asjadele mis neile endile meeldivad ja mitte nii palju mõtlema teiste arvamusele. Nii et ma võtan ka seda nõu kuulda ja katsun rakendada!

   Selle aasta parim kingitus tuli mu vanematelt. Kui nüüd täpsem olla, siis mu issilt :p Ma sain iPad2e! See on pikk jutt, kuidas ma olen juba ammu endale tahvelarvutit tahtnud ja kuidas ma olen alati teadnud, et mu vanemate arvates on see liiga kallis ja mõttetu vidin. Nii et kui ma seda jõuludeks ei saanud, olin suht kindel, et ma ei saagi seda. Ja kui ma siis eile õhtul kingituse avasin ja seda nägin, siis puhkesin lihtsalt nutma. Jaa jaa ma tean, ma viimasel ajal nutan palju, aga need on kõik rõõmupisarad olnud :) Nii et nüüd ma siis üritan välja nuputada mida kõike head sellega teha saab ja värki-särki. Siiamaani mulle väga meeldib :D Ja ma tean, et see on üks kallis mänguasi, aga kingitustele ma ei ei ütle :D
   Igaljuhul tahaksin veelkord tänada kõiki, kes mind meeles pidasid ja kes õnne soovisid. Te tegite mu päeva jälle ekstra ägedaks! Aitäh! kalli-musi

------------------------------------------------


..and yesterday was mine :) I love birthdays, I really do. I don`t really love the fact that I`m getting older I have to check the 25-30 box now :D I am not really acting like my age anyway so I`ll look past it. :D Yesterday was amazing as always. Lots of people wishing me well and happy birthday. One of my favourite message came from my old course mate from the university Mikk Pärn who sent me an sms that said: "George Best has once said: "90% of my money I used for women and alcohol... the rest 10% I used for useless things." I wish you would dare to do more things that you like not thinking how it`s going to look to others"  I couldn`t agree more! Everybody should stop worrying about the others and enjoy life more! So I will take his advice and do that. :)
  My favourite gift this year came from my family. My dad to be exact :p I got an iPad2! It`s a long story about how I wanted one really bad but I thought my parents think it`s a waste of money so when I didn`t get one for christmas it was pretty sure to me that I wasn`t getting one period. But when I opened my present last night I literally started crying. I cry a lot these days, I know, but it`s happy crying. :D So now I am figuring out all the good things you can do with your iPad and I`m loving it so far. Yes it`s an expensive toy to play with but hei, isn`t life suppose to be a playground :p
  So once again I want to thank every single one of you who remembered me on my birthday. And to my sister and lil brother who made me a delicious cake. You all made it extra special. Thank you! xoxo ..

No comments:

Post a Comment