Tuesday, March 27, 2012

I say YES to organizing events!

  Kes teist veel ei tea, siis ma olen ametilt aeroobika- ja tantsutreener. Ja Tartu klubis Planetsport korraldame Les Millsi päevi, kus esitleme uusi kavasid, mis tulevad iga kolme kuu tagant. Sellel korral otsustasin võtta korralduse enda peale ja sellest väikesest esitluspäevast teha ikka konkreetselt ürituse. Kes mind juba tunneb kooliajast, siis ma olin suur korraldaja juba keskkoolis. Olin seotud enamuse kooli pidude korraldustiimist ja olin enamusel neist ka õhtujuht nii et tegelikult polnud siin nüüd otseselt midagi uut mu jaoks, aga no kaua polnud juba midagi sellist ette võtnud. Teemaks võtsin kevadvärvid, et oleks tundides dresscode ja inimestel natuke huvitavam. Joonistasin plakatid (jajah, täitsa ise joonistasin :D) ja organiseerisin snäkilaua trennijärgseks turgutuseks. Samuti kutsusin kohale fotograaf Laur`i, kes kogu üritust kenasti kajastas nii et siinkohal siis väike pildiülevaade sellest üritusest ;)

Rohkem pilte üritusest leiate aadressilt http://www.kaarna.ee/fotod/planetsport/

Päikest,
Kris.

---------

   To those who don`t know I`m an aerobics and dance instructor. And in one of our clubs we have Les Mills presentation days every 3 months when new routines come out. So this time I took the responsibility of organizing the whole event myself. I drew the posters myself and had a snack table for a little boost after the classes. And I asked my photographer friend Laur to capture the whole event. I also had a theme- spring colours! So each class had a dresscode. This whole organizing events thing is not new to me, in highschool I was involved in organizing most of the parties and events so I have loved it for a while now.And because the photographer did such an amazing job, the pictures will tell the story better.


My fabulous posters
For more photos go to http://www.kaarna.ee/fotod/planetsport/




Sunny YELLOW BodyAttack

BLUE as the sky- BodyCombat





WHITE snowdrops at BodyBalance
BLACK spring bugs - BodyPump


RED spring flowers- RPM



GREEN as grass- BodyJam

1 comment:

  1. No ikka algklassides hakkas see jant juba pihta :D ja vist oli 5. klass, kui märksõnadeks oli suvila, golfipallid, seelikud, värvitud huuled jne (P.S. mitte meil :DD) M.J.

    ReplyDelete