Sunday, January 6, 2013

I just wanna say THANK YOU!



  Seekord teeme selle kõik eesti keeles, et kõik aru saaksid. Tahaksin siinkohal teha väikese tänupostituse kõikidele nendele erilistele inimestele, kes tegid mu sünnipäeva pidustused eriliseks ja suurepäraseks. List ei ole mingis tähtsuse järjekorras vaid täpselt nii nagu mul meelde tulevad asjad:

1. Aitäh FitLife`i meeskond ägeda esimese sünnipäeva peo puhul. Bowling oli täiega fun, peab kordama. Aitäh Ristole, kellega koos jagasime sünnipäevalise rolli. Aitäh kõigile, kes kohale tulid :)

2. Aitäh Kristale ja Kaisale, kes mind shootersis tõstsid mingi 7x üles sünnipäeva puhul. Tugevad eesti naised mulle meeldivad :D

3.Aitäh emmele, kes tegi valmis eriti hea võileivatordi, mis söödi ülikiirelt ära.

4.Aitäh issile, kes parandas korteris enne pidu nagid ära, et inimesed saaks jopesid riputada. Ja nagid püsisid, nii et hea töö :D

5.Aitäh Carl Ericule, kellega sai mu sünnipäeva päeval Arena lastebasseinis täiega nalja :D

6.Aitäh Kadrile, kes tõi enne eilset pidu mulle triikraua, et saaksin kleidi sirgeks triikida.

7.Aitäh Alvarile, kes tegi suurima üllatuskõne terve päeva jooksul. Peab põnev olema noh ;)

8.Aitäh Rissele, kes alati paneb tähele, mis ma räägin ja tänu millele sain ma suurepärase kingituse sõpradelt.

9.Aitäh sõbrad, kes käisid eile õhtul siin väikses korteris ja pidutsesid nii, et vaip vajab keemilist puhastamist ja hommikune koristus võttis aega 2,5h :D Teiega on alati lõbus ja lahe ja nalja saab nabani. Ja te meeldite mulle ikka väga väga väga! Aitäh! PS! Jooki jäi üle, nii et kuna jätkame? :D

10. AITÄH kõikidele neile, võib isegi öelda sadadele, õnnitlussoovidele, mis jõudsid minuni läbi facebooki ja läbi sms-i ja läbi telefoni ja isiklikult. Ausõna ma hindan neid kõiki nii väga ja olen südamest tänulik, et mind meeles pidasite sellel toredal päeval! Aitäh, aitäh, aitäh!!!! Muah!


Väike ülevaade sünnipäevast piltide näol peaks ka varsti jõudma siia blogisse nii et jääge ootele.
aitäh!
Kris.

No comments:

Post a Comment